Monday, July 7, 2008

Another comment from Ustaz TAntawi's blog

"Assalamualaikum Ustaz,tolong lah jgn anggap budak underground seolah2 sampah masyarakat. kami juga ade perjuangan kami, target kami sama ntuk menghentikan penindasan. ideologi kami mungkin terlalu berbeza, terlalu negative pd pndgan ustaz.. pergh.. diskriminasi sngt pmikiran pihak ustaz ye? xde manusia 100% baik jiwanya kecuali para Rasul, Nabi dan sahabat2 mereka. dan sy sngt terasa dgn kata2 org yg mngatakan, kami budak underground makan sampah. kitorg pun makan nasik, beribadat dan idup mcm manusia biasa. lagu2 underground byk mnyampaikan mesej2 perjuangan. xde nk meleleh2 mnangis2 mcm org dh ilang pedoman, lgsg xreti nk berusaha. setidak-tidaknye kami cuba lakukan sesuatu ntuk luahkan rasa tidakpuashati kami. xperlu pun bhimpun smpai kena cekup ngn FRU sume tu.demo bkn sekadar nk tnjuk marah je. itu bkn cara nye, korg yg lagi berjiwa lembut n konon nye rasional spttnye sedar berlawan secara keras dgn kerajaan kite yg serba keras n hipokrit nie mungkin x mmbuahkn hasil, siap boleh bwk bala kt diri sndri. ape salahnye bhibur sdikit? stkt tnjuk muke garang pastu lari bile kna serbu FRU, x gune la. video oleh saudara arifabdull adalah satu rujukan yg amat baik ntuk dijadikan rujukan. renungkanlah ustaz.para pemuda PAS yg konon sntiasa btul dan baik sngt tu, pikir la pjg sket. korg pukul org tu baik sngt ke? x rasa sama taraf ngn kami yg konon2 nye underground yg jahil, kaki buat dosa nie?- seorg kaum Hawa underground".

3 comments:

PemudaPASforLIFE said...

Semua kamu ni khayal dengan MAKSIAT. Insaflah. Ini bukan cara orang Islam. Kamu ni mak bapak Islam ke? Kamu ni lahir Islam ke? Jangan lupa, tanpa PAS, tak akan jadi BN hancur sepertimana PRU12 dulu.

Kamu ingat nak berseronok saja, pi la Pesta Jom Heboj anjuran anjing BN tu! Tapi perangai kamu atas stage tak ubah macam monyet, tak ubah macam anjing gila! Melalak memekik macam orang puja setan. Menangis Nabi kalau tau umat dia macam ni.

Kalau benda macam ni yang halal bagi PR, kami penyokong PAS nak blah dari PR pun TAK RUGI. Maruah kami tinggi, kami ada ugama, bukan macam anjing gila!

Kalau aku ada kat depan stage hari tu bukan saja bata aku baling, lori pun aku baling kat korang!

Faelugnut said...

kepada lahanat di ats..
kamu nie ader faham lirik kami tak..??
jgnlah condemn org. pro choice and pro life lah beb. mak bapak ko ajar ko maki org camnie ker..?? kesian mak bapak ko, jgn cakap nabi, allah pun nangis tgk org cam ko nie duk maki org sedangkan pegangan ko islam dan islam tu penyayang. mana pergi pegangan ko hah samdol.??
quran pun takder sampaikan mesej benci kat org.. aku rasa org MALAY SIAL jer camtu..hahahaha

Anonymous said...

kahkahkahkah......
kah kah kah..... da looser n stupid gurl, hawa? shit! ko bukan lawan pas bodo, tu ko lawan tuhan tula lain kali org nak ade ideologi kau pon nak ikut, last? makan sampah! kah kah kah.... tu bkn underground, tu hanjing, bodo, cmonla, ust yang baik tu pon kau sapu, tuhan? idealisme mana kau cedok? blah la,,,, come back to islam la woi!