Monday, September 14, 2009

Updated!

Untuk pengetahuan semua, Fael sekarang sudah kembali bermain gitar. Aku rasa,dia tak recover sepenuhnya lagi, tapi semangat dia untuk main gitar dan menyanyi tuh sangat tinggi!


Last week, DDT start jamming balik. Ada beberapa buah lagu baru yang kiteorang sedang buat dan arrange. Dengan kembali nya Fael ke posisi lead guitar dan vox, disini aku nak umumkan, selepas berbincang,kami DDT sepakat untuk kembali kepada line up asal iaitu Fael, Aku (Rizie), Nizang dan Aiman. Ini line up ketika kami recording untuk first material "Hentikan Penindasan" CD kami. Shah (Always Last/The Mindless Show) dan Amert (Stick No Bill) ialah permanent sessionist untuk DDT.


Masa Fael sakit dan aku busy dengan kerja, Shah dengan Amert banyak tolong DDT masa perform. Dan dikesempatan ini jugak kami ingin merakamkan jutaan terima kasih pada Amert dan Shah. (Macam ucapan hari raya plak..hahahaha.. ) Thanks for the help guys...


Jadi segala persoalan kawan-kawan yang bertanya "kenapa lineup DDT sekarang sampai 6 orang?" sudah terjawab..


P/S - Tunggu kemunculan lagu-lagu baru DDT nanti..hahahaha..



yang benar,

AB.


3 comments:

Azri Rotten said...

whoa! fael comeback from the dead! (mcm name lagu)

tobek said...

GO DDT!!
pawer2..ape2 pon, kami akan sentiasa menyokong anda..dun ever give up sbab korg antara band punkrok tbaek pnah aku dgr!

keep it up =)

Unknown said...

yeyeh , abg pael kembali terjalin semula..yeyeh...abg pael paling hebat, dia kurus je....tapi main gitar mcm lipas kudung, suara gemersik bak sharipah aini...yeyeh.