Monday, January 12, 2009

Full-length CD out now!

Semalam CD siap. Aku lari dari opis lepas mkn tengahari, gi amik cover dekat Jalan Kelang Lama. Sedar2, ada silap paham, lyrics sheet yang patutnye beso dan boleh lipat-lipat, diprintnye kecik!!! Adus, nak buat macam mane, silap aku gak...aku igtkan die paham...tapi band mainstream mane penah wat lipat2 cam CD discography Nostalgia tu...kesudahannye, font lirik kecik nak mampus. Sori la.

Dalam pukul 2 aku sampai dekat Jalan Kelang Lama, bayar, amik cover terus bergegas pegi Taman Maluri gi tempat CD suruh diorang seal packing 500 keping CD. Pukul 4.30 petang, siap! Sampai umah...bahagi-bahagi sikit, Razi Anock Mayrun Recs datang umah amik bahagian die.

Malam aku gi jumpe Saleh Brayok dekat kedai die keje, jadi dia orang pertama beli CD ni! Hahah...siap amik gmbr tu! Malam ni aku akan hantar kat Ricecooker dan mungkin jugak kedai Tools And Trade.

TQ!

By Hand: RM10
By Post: RM11
5 pcs and above: RM8

1 comment:

apoqohell said...

Congratulation guys!! for the debut full length CD! Salute!