Monday, December 29, 2008

Do sms Fael

Aku baru balik dari jumpe Fael. Aritu hari Jumaat lepas kul 9 malam aku dapat sms dari dia, tapi aku kat Spore so takleh nak reply. Sms tu berbunyi

"Aku nak bgtau ko ni. Dgn ini aku ingin bgtau yang tgn kiri aku dah separuh lumpuh. Disebabkan setengah dari urat sarah tangan kiri aku dah rosak. kemungkinan besar, urat saraf aku akan mati slow-slow. Aku baru balik dari hospital Putrajaya bersama udak-budak Stick No Bill (kecuali Amert) yang teman aku lebih dari 4 jam untuk tunggu aku punye result x-ray. Mungkin aku tak boleh main gitar dalam jangka masa yang panjang or maybe takleh mane untuk selamanya".

So, tadi aku pergi melawat dia dengan Bem. Munet, Ajai (SNB) ngn Gondo pun ada. Memang tangan kiri Fael tak boleh digerakkan dan kelihatan bengkak. Punca terjadinya insiden ni masih misteri untuk doktor dan kami. Ia berlaku tiba-tiba masa Fael tengah online.

Mungkin DDT akan berehat panjang, atau dikuburkan, atau masih boleh bermain lagu-lagu sedia ada dengan bantuan gitaris lain/sessionist (kalau jumpe yg sesuai) dan Fael akan menjadi penyanyi DDT.

Do sms Fael and wish him a speedy recovery at 0176327410.

~nizang

5 comments:

dAx said...

aku harap fael dapat sembuh. walau apa pun berlau beliau tetap sahabatku hingga titisan darah terakhir.

JO said...

sorry to hear that guys :(


hobeder

Anonymous said...

aku harap fael dapat sembuh.

Anonymous said...

Gosh !! berita sedih untuk tahun baru ..
hope ddt akan terus bertahan dan fael still in the band .. with or without his guitar.

semoga tangan dia cepat sembuh

Unknown said...

fael akan sehat!